Dilluns 9 de febrer de 2015
FASE 1.
RECOLLIR INFORMACIÓ DELS SUBJECTES PER VEURE QUINES SÓN LES SEVES NECESSITATS DE COMUNICACIÓ.
20 HORES
Objectius:
Detectar i concretar les
necessitats que presenten les persones juntament amb els professionals del
centre i amb les famílies respecte a l’ús dels sistemes de comunicació.
Conèixer quines
estratègies, tècniques i recursos utilitzen per a l’atenció amb les persones
que necessiten aquests suports. Recull de noves propostes.
ACTIVITATS:
Primera reunió:
En aquesta primera reunió amb el tutor de pràctiques i psicòleg de les LLars residències s'acorden les dates on les quals és portara a terme la intervenció.
S'escolliran els subjectes segons les seves necessitats i s'establiran els criteris que marcaran la seva selecció.
En segon lloc, s'ha realitzat una altra reunió amb les tres monitores juntament amb el psicòleg responsable d’aquests mòdus per tal de debatre altres criteris que puguin facilitar la selecció.
En aquest sentit, es determinen els següents:
REUNIÓ AMB EL PSICÒLEG PER OBTENIR INFORMACIÓ DEL SUBJECTES.
El centre disposa de documentació referent a cada subjecte, així doncs, en aquesta fase he demanat aL psicòleg que em deixés consultar la informació de la base de dades i els expedients dels subjectes candidats per tal de seleccionar-los. Al ser confidencial, ell ha estat present en tot moment i no he pogut realitzar fotocòpies tan sols anotacions en el quadern personal. Cal dir que en l'expedient hi he trobat les dades dividides en les carpetes següents: -Ddes clíniques (diagnòstic, grau de discapacitat, expedient personal i familiar). -PIAI https://docs.google.com/file/d/0BzCiE0aAwDwtejRVNlZENVY1bmc/edit |
No hay comentarios:
Publicar un comentario